Tuesday, December 21, 2010





Kui oma pea enam ei võta, siis kuula naist!

Käisime turul puuvilju toomas. Igaks juhuks võtsin viis stellat ka;) Marrul oli kõht jõle tühi ja otsustasime kohalikku pitsat maitsta. Kuradi ägedalt tehti seda. Ma ei oskagi seda sõnadesse panna, tegin ka sellest ka video aga hetkel siia ei riputa(nett jube aeglane). Tulemus oli suurepärane ja pitsa kadus taldrikult nagu põldhiir hiireviu küüniste vahel. Ostsime maasikaid, meloneid, mangot(jumaliku maitsega) ja kodustele sidruni teed. Põhimõtteliselt oli tänane ennustus täpne: suht nohikute õhtu on. Tüdrukud limpsivad mahla ja ma meelitan ennast õllega. Maasikad on magusad:) Ostsin turult mängukaardid, et homme rannas bailat mängida:D Eks näis, kuidas sealt pärast hotelli jõuame;) Homne plaan on varakult ärgata ja kohe randa minna, muidu jääme jälle lamatsitest ilma.

mõningad vahemärkused: Selle blogi kirjutame toimub puhtalt minu enda initsiatiivil ja see ei sega absoluutselt mu puhkust...pigem rikastab seda:) Samuti ei ole vaja meile saata mobiilseid sõnumeid vaid saame teie tervitusi vabalt ka siia jäetud kommentaaridest lugeda:)

Over and out!

2 comments:

  1. mmm. Maasikad. Need kuluksid ka siin ära.

    ReplyDelete
  2. Ammm...mis seos on sellel Turbo Sex Machine sildil nende müüdavate kaupadega? :D

    Ja ma siis ei saada Marekile sõnumeid ja ütlen siin ja kohe praegu vastuse tema eilsele sõnumile:
    Marek, ma ei arvanudki, et sa oled orientatsiooni vahetanud, kuid ma saan väga hästi aru, miks sa atraktiivne paistad mõlemale sugupoolele.
    NB! Tahaksin sind ka näha :D



    Olge terved,

    Laura

    ReplyDelete