Saturday, December 25, 2010

Õu Marek...Jesus is #"£$@ born!!!

kohalikud lapsed enne rongkäiku

Siin Jeesus sündiski:)
kurikuulus nutumüür

Istusin toas, lõikasin rahulikult varbaküüsi...äkki lendas tuppa kisendav Kaja:"Buss on ees!!!" Küünetangid lendasid käest ja kott selleasemel selga. Oli aeg!

Buss jõudis ette oodatust 5minti varem (meeldiv üllatus). Väga viisakas ja korralikku inglise keelt kõnelev härrasmees istutas meid maha ja liikusime edasi. Kui kõik hotellid läbi käidud, ja buss rahvast täis, asusime liikvele. Meeldetuletuseks: tripp oli venekeelne(20venelast, u. samamitu ukrainlast, mõned valgevenelased ja meie). Buss oli üldiselt korralik. Kiirus ka:D 120km/h keskmine...vahel allamäge ka üle 130. Tee oli suht käänuline ja suurte tõusude-laskumistega. Mingi kell 21 jõudsime Dahabi(surfarite meka). Pissipeatus 15minti. Mõtlesin bensukast vett ja nats nänni osta. Raibe mis hinnad...maksin selle pudi eest 120naela:S Liikusime edasi, järgmine peatus oli Nuweiba(jälle surfarite meka). Ok seal polnud peatust, liikusime lihtsalt läbi. Kell 22.30 olime piiril, Tabas. Minu üllatuseks sujus kõik suurepäraselt ja kell 23 olime juba Iisraelis! Seal vahetasime bussi(tutikas mersu!). No püüdisin mis püüdsin aga bussis magamine on ikka suur piin. Kell 5 hatati rahvast bussist välja ajama. Arvasin, et mingi järjekordne kusekas ja keeldusin minemast. Buss liikus edasi. Tegin luugid 15minuti pärast lahti, shit, olin üksi bussis ja eiteakus kuradi kohas. Juht avastas, et olen üksi bussi jäänud ja hakkas kisama:D Tuli välja, et tegelikult olime juba Jeruusalemmas ja esimene ekskursioon käis: nutumüür jne kohad. Sujuvalt lasin selle ürituse üle. Noh aga ega me bussijuhiga asja niisama ei jätnud ja rokkisime kahekesi linnavahel ringi, kuni teised peale korjasime. Igaljuhult lahedam tegevus, kui nutumüüri ääres tiksuda!
Järgmisena viidi meid mingisse turistinännipoodi. Kopp on juba ees nendest. Hetkel, mil bussis tõusin ja välja tahtsin minna saabus reaalsus. Kuradi kõhuhäda oli mind kõige halvemal ajal rünnanud:S Kõht täiesti lahti ja valutas. Lendasin sajaga poe peldikusse ja mõnulesin samal ajal potil, kui teised oma jeesuse kujukesi ja riste ostsid. Jäin ellu. Bussis neelasin kohe 3 tabletti drotazide't(kohalik kõhuviiruse rohi, mis toimib koheselt).
Edasi liikusime Palestiinasse. Kirikusse, kus Jeesus sündis ja esimesed liigutused tegi. Rahvast oli metsikult: 24dets. ju! Kohal olid vist kõik linnaelanikud, turistid ümber maailma ja isegi BBC, kes tegi ülemaailmset ülekannet! Äge. No läksime kirikusse ja ootasime pikas järjekorras. Mul jälle põhi alt läinud ja hakkasin vetsu otsima. Kobaga selle ka leidsin ja imega sain ka paberit. Jäin jälle ellu. Edasi tšillisime veel linnas ja läksime sööma. Lõuna oli korralik. Aint ma ei julgenud süüa(kõht lahti ju). Siiski, kõht oli meeletult tühi ja ikkagi pidin selle kurguni täis tankima! Kimasime veel Petlemmas, Jeruusalemmas, misiganes lemmas ja siis võtsime suuna Surnumerele.
Mingi hetk me sinna ka jõudsime. Ilmselgelt üks minu elu lahedamaid kogemusi oli surnumeres ulpimine! Seda on väga raske sõnadesse panna. Igatahes oli selles 33%soolasisaldusega järves mis asub u. 250m allpool merepinda ülilahe ujuda. Kui vett silma läheb, võib vabalt ka pimedaks jääda. Maitsesin vett, jubeeee, nagu soolhapet oleks maitsnud:D
Käisime duššiall ja liikusime tagasi piirile. Õhtul mingi kell olime jälle piiril ja sõitsime tagasi. Kell 23 olime jälle Sharmis. Ei viitsi hetkel eriti täpsemalt kirjutada, kuna olen väsinud. Homme saate täpsemat inffi. Surnumere pilte/videosi ka hetkel üles panna ei saa, kuna need mul telefonis.