Sunday, December 19, 2010





Rummid joodud, tujud head, läksime linnapeale. Turule jõudes hakkas kohe kõva tingimine ja kauplemine pihta. Ma haarasin kohe härjal sarvist ning absull kõigelt nõudsin hinda korralikult alla. Tüdrukud ja Marek arvavad vist siiani, et ma olen loll idioot, kes on üldse maailma kõige kitsim inimene ja peab kõigega kauplema alati. JAH peabki ju!!!! Nad ise on lihtsalt nii võhikud ja annavad liiga kergelt järele. Novatours pakkus Jordaania reisi hinnaga 190$, mina sain turul kaubeldes hinnaks 55€. Edasi otsustasime lebo lasta ja piibutada. 2 erineva restorani omanikku läksid peaaegu kaklema, kumb meid endale saab:D No valisime plikside meelest nunnuma ja istusime sinna, lubati ju odavat õlut ja tasuta piipu. Esimesena pakuti virsiku tubakat, suht ok oli algul...siis soovisin õunatubakat, toodi virsikuoma. Ok, hakkas vastu juba. Lasin uuesti õuna tuua, toodi hmm...virsik, siis ajas juba ¤#%&keema ja loobusime üldse piibust...mees viis piibu ka minema. Hetkepärast oli ta uue piibuga tagasi. Proovisin, VIRSIK..öäkk hakkas. Päevanael: 2aastane kohalik naistemees sebis sõnaotseses mõttes Keiu ära ja kukkus teda musitama(pisara võttis silma kohe). Ok otsustasime arve maksta ja liikuda. arvel olid mingid pseudoarvud, õlledega oli kõik ok(3õlle 60naela), siis oli pandud 2piipu tasuta ja kolmas 20naela..lisaks mingi a.la service tax 20naela. ja karkade(roosiõie tee)15naela. Kokku arvutage ise palju pidin maksma aga ma viskasin neile 80naela ja kadusime. Käisime veel kohalikus marketis sööki,jooki nillimas ja läksime oma 7* hotelli. Kell 02.30 sain pea padjale ja üritasin uinuda. Järsku tundisn kuidas käed hakkasid sügelema. Ok mõtlesin, et sääsk hammujstas vms... 10 minuti pärast sügelesid mõlemad käed, õlad, selg ja põlvede ümbrus...olin lolliks minemas. Mina ei tea, mis kuradi tingud, täid, lutikad, sääsesd, tarakanid või skorpionid need olid aga linad olid igatahes vahetamata ja mingeid erineva pikkusega karvu täis. Arvasime Marekuga mõlemad, et mingid kohalikud olid mu voodis grupikat enne teinud. Jooksin peldikusse(vetsuks seda nimetada ei saa) ja vaatasin ennast peeglist. Vastu vaatas punne ja laike täis hapu näoga jorss. Olin elunärvis...tõmbasin pikad riides selga ja magasin tekipeal edasi. Ja siis kui olin jõudnud läbi häda uinuma hakkas kõrvalt kostuma mingit põtrade paaritumisega sarnast möirgamist kostuma. Marek peaks tõesti kiiremas korras arsti juurde minema. Sellist rõvedat norskamist ei ole olemas!
Saabus hommik. Pidime kell 9 naistega sööma minema. Tegin luugid kell 10.30 lahti. Punnid olid õnneks kadunud.

Kle ma ei viitsi rohkem kirjutada hetkel...naised tulid tüütama.

Püsige lainel!

No comments:

Post a Comment