Wednesday, December 22, 2010



Aloha!

Täna pole me veel seda jooki tarbinud. Hommik oli enesetunne täitsa värske(eks eilne kaine õhtu oli asja eest). Nagu juba traditsiooniks saanud, hommikusöök ja kiirelt randa. Seekord läksime ise taksoga kell 9 juba minema, et rannas head kohad saaks! Saimegi. Päike küttis isuga ja vesi oli mõnus. Kahju aint, et rannas dušše pole. pärast kolmandat veeskäiku ja kuivamist oli nahk täiesti valge. Meie kõrval peesitasid Eestlased Merit ja tema mees(nime ei mäleta), kellele määriti mingeid reise pähe. Ma pakkusin välja, et sebin neile ise odava tripi. Ja lubasin neile täna turult snorgeldamismaski tuua. Nad ise ei oska väga kaubelda vist. Ütlesid, et kui saan 60naelaga maski kätte, siis on hea hind. irw...60naelaga ma toon neile maski koos lestadega ju:D Igatahes nad läksid täna ATV matkale. Meie võtame veel homme päikesest viimast ja läheme Iisraeli!

Rõõm on näha, et siia blogisse hakkab ka juba kommentaare tekkima ja mingisugune huvi on täitsa olemas:) Eriti tore, et ka Mareku tuttavad kirjutatut jälgivad! Marru on väga elevil ja ootab aina uusi kommentaare:D

Päike on tänaseks võetud ja nüüd liigumegi kahekesi turule. Naised jäid randa peesitama.

Raha on mul pm. otsas ja loodan kõrgemate jõudude abile!

Õhtused plaanid on veel lahtised aga arvatavasti kuhugi linnapeale liigutakse. Võiks seekord suurema pundiga hängida.

PS! Oleme teinud ja teeme veel igasugu naljakaid ja huvigtavaid videosi, mida ma paraku aeglase interneti tõttu siia riputada hetkel ei saa. Eestis teen seda kindlasti!

2 comments:

  1. Sellest blogist ja üldse kõikidest blogidest rääkides, pean tunnistama, et see on esimene blogi üldse, mida loen. Et nagu maailma kõige esimene blogi mu jaoks, ma pole isegi kunagi sattunud kellegi blogi lehele, postitamisest rääkimata. (seetõttu võttis üsna mitu minutit, et hoomata, mispidi seda blogi lugeda ja kuidas postitamine ja jälgimine käib :D)
    Niiet noormehed, õnnitlen, võtsite minult mu blogi-süütuse :D

    Kui nüüd tulla selle kauplemise juurde, siis Rauno, peab tõdema, et sul on annet. Tavaliselt kui ise kauplema lähen, maksan lõpuks rohkem, kui algne hind ette nägi. Tubli poiss, kiidan!

    ReplyDelete
  2. Mulle jällegi pakuks väga huvi, et mida kaks sarnast "juuti" teha suudaks:D Olen ise ka meeletu kaupleja. Pole elusees turul täishinda maksnud, alati saab kõigest alla kaubeldud ju.:D

    Ja eks me ikka jälgime ja vaatame pilte. Mis saab parem olla külmal talvel, kui vaadata pilte soojas suvest:D

    Edu ja tervitusi Pärnust:D

    ReplyDelete